Jak uspořádat dobrou firemní akci?

margin:0cm m 0cm 8pt“>Ne vždy jsou takové firemní akce ale určené jen na projednávání obchodních záležitostí. Mohou být například určeny i jen pro zaměstnance firmy a jejich rodiny, nebo pouze pro zaměstnance, jako takový meeting nebo odměna pro tvrdě pracující zaměstnance. Také se může uspořádat večírek určený pro sponzory či obchodní partnery, a to jak aktuální, tak potencionální.

Taková akce může mít podobu večírku, přátelského obědu, rodinného dne či něčeho podobného. Podob může být mnoho, záleží na tom, co je cílem této akce a na složení jejich hostů.

notebook

Určitě byste neměli zapomínat přítomné obdarovat nějakou maličkostí. Nejlépe, pokud se bude jednat o nějaký reklamní předmět s logem vaší firmy. Tím ukážete, že si svých hostů vážíte a stojí vám za to, abyste jim něco věnovali, a ještě budete šířit reklamu. Abyste si ušetřili práci a peníze s dárkovým balením, můžete dárky vložit do reklamních papírových tašek.

Důležitou součástí těchto akcí je také jídlo. Pokud se jedná o kratší akci, soustřeďte se hlavně na výběr nápojů a nějaké drobné občerstvení, které bude rozmístěné v dostatečném počtu. Pokud bude akce delší, už je vhodné zařadit nějaká větší jídla. Při větším počtu lidí se vám vyplatí bufetové stoly, jelikož si každý bude moci vzít co chce a má rád. Nezapomeňte, že by nabídka měla obsahovat i jídla pro vegetariány nebo lidi, co nemohou lepek.

grafy

Vybrat musíte také vhodné prostory. Uzpůsobte je počtu lidí. Neměli by se cítit stísněně, když se do malé místnosti nacpe přes třicet lidí, ale také není dobré pozvat malou skupinku lidí do velkých prostorů. Nepůsobí to dobře. Jako hostitel si dejte záležet, aby každý z hostů věděl, že jste vděční, že na akci dorazil. V průběhu večera s každým prohoďte alespoň pár slov a poděkujte mu, že se akce zúčastnil. Je to slušné a uděláte tak na ostatní dobrý dojem.